Golfrapporten 2014:

Norske golfklubber bommer på nett

Her kan du laste ned Next Page og Papaya Medias rapport om hvordan det står til med norske golfklubbers nettsider.

Rapporten er gjennomført ved hjelp av anerkjente verktøy fra selskaper som Google, Yahoo og Moz, og er basert på tusenvis av kvantitative og kvalitative datapunkter.

Se statistikkene som viser at nettsidene…

  • … holder farlig lav teknisk kvalitet
  • … er lite synlige for Google
  • … sjelden deles i sosiale medier
  • … er lite mobilvennlige – og hvorfor det er spesielt problematisk i golfbransjen

 

Det er den generelle helsen til Golf-Norge på nett som måles i rapporten, og ingen golfklubber er derfor nevnt med navn.

Få tilsendt resultatene for din egen klubb

Dersom du ønsker resultatene for din egen klubbs nettsider, fyll ut skjemaet under, så henter vi ut de riktige dataene, og sender deg rapporten på epost. Vi fakturerer da kun et administrasjonsgebyr, p.t. kr. 350‚–. En slik rapport vil gi en god indikasjon på nettsidenes effektivitet, og på hvor det er størst forbedringspotensial og størst gevinster å hente.

Ja, takk. Send meg rapporten for min golfklubbs nettside

Navn * E-post * Telefon
[honeypot felle-345]
 
Golfklubb * Nettadresse (med http://) *  

 

For dem som virkelig ønsker å satse på nett, tilbyr Next Page også en omfattende revisjon av tilstedeværelsen på nett, der vi går mye dypere, særlig med hensyn til markedsføring, trafikk og salg. Hvis det skulle være av interesse, send en epost til Christian Nordtømme på [email protected] for å få mer informasjon.

Rapporten er laget på oppdrag for Papaya design & marketing, som står bak blant annet Golferen.no. Undersøkelsen er utført av Next Page International, og satt sammen i samarbeid med Sandbox Media.